Tájékoztató a diákétkeztetéssel kapcsolatos tudnivalókról 2024/2025-ös tanévtől
Tisztelt Szülők!
Az iskolánk a Menza Pure programot alkalmazza az ebédrendeléshez.
Tisztelettel kérjük a melléklet tájékoztató alapos áttanulmányozását, az ebben foglaltak szerint fog működni az ebéd rendelés-fizetés – lemondás.
Kérjük a mellékelt szülői nyilatkozat pontos és teljes kitöltését, valamint visszaküldését a 9ciszter.etkezes@gmail.com email címre, amit 2024.08.24-ig meghosszbítottunk. Felhívjuk a figyelmet, hogy valós és gyakran nézett emailcím kerüljön megadásra, mert ezt fogja a program használni a levelezésre (számla, fizetési emlékeztető stb.).
A szeptember havi rendelési felület augusztus 5-én nyílik és a nyári szünetre tekintettel kivételesen augusztus 25-ig lehet a megrendeléseket bejelölni, csak utána zár le a rendszer.
A számla értesítők augusztus 28-án kerülnek kiküldésre, amiket augusztus 31-ig kérünk átutalni!